Despre mine

Numele meu este Alexandru Sudițoiu. Sunt student în cadrul Universității din București, Facultatea de Științe Politice. Nu am multe de spus despre mine. Sunt un simplu student care a înțeles oportunitățile oferite de spațiul online, de lucruri precum social media și blogosferă și încearcă să le folosească la maximum. Am făcut acest al doilea blog, de data asta pe WordPress, pentru a-mi exprima ideile și opiniile cu privire la diferite subiecte folosindu-mă de două platforme constant: Blogger și WordPress. Pe ambele veți găsi aceleași articole, același stil. În principiu am să mă axez pe probleme care țin de geopolitică, relații internaționale, cultură de securitate și psihologie, respectiv sociologie și istorie.

Despre ideile mele pot să spun că sunt animat de două lucruri: devotamentul față de țară și credința în valorile lumii în care trăim, precum libertatea, dreptatea, toleranța și echilibrul. Mă consider un liberal conservator și totodată un realist, adept al școlii engleze în relațiile internaționale. Totodată sunt un unionist, membru al Acțiunii 2012. Am mai avut câteva proiecte de blog printre care și Vocea Patriei unde am încercat să ofer un răspuns propagandei pro-ruse și anti-euroatlantice care se făcea pe internet. Da, sunt un atlantist convins și un europenist. Găsesc apartenența noastră la NATO și la Uniunea Europeană drept lucruri firești, bune și necesare. Nu susțin o federalizare a UE după modelul american, dar în schimb susțin unitatea europeană sub o formă similară cu Commonwealth-ul britanic sau Sfântul Imperiu Romano-German din perioada medievală.

Am un interes aparte pentru lumea politică, intelligence și securitate. Majoritatea articolelor mele sunt pe acest subiect. Dar ocazional voi aborda și alte subiecte. Psihologia, literatura, teologia și știința (culmea) reprezintă subiecte de interes în egală măsură. În trecut m-am făcut remarcat prin aderența la idei naționaliste și printr-o puternică credință religioasă. Nu mai este cazul. Din fericire oamenii se schimbă, iar schimbarea în sine este o etapă permanentă a vieții cuiva care caută să dobândească o cât mai amplă cunoaștere a lumii în care trăiește.

Acestea fiind spuse vă aștept să citiți și să comentați la articolele mele. Îmi rezerv dreptul de a modera comentariile și a șterge orice lucru jignitor. Probabil o să șterg și comentariile pe care le consideri prea penibile. Este blogul meu, proprietatea mea cum ar veni și da, pot să fac acest lucru. Good luck! 🙂

Lasă un răspuns

